Personeel & salaris

Onze afdeling Personeel & Salaris is zowel ingericht voor de volledige verzorging van uw loonadministratie als voor de uitvoering van deeltaken.

"Op meerdere vlakken kunnen wij u werk uit handen nemen. Met oog voor uw mensen, het meest waardevolle bezit."

- Evonne van der Pol- van den Hurk, Adviseur Personeel & Salaris

 
 

Een belangrijk onderdeel van uw totale administratie is de salaris- en personeelsadministratie. Bij Van de Ven Accountants | Adviseurs kunnen we deze geheel of gedeeltelijk voor onze rekening nemen. Het is de moeite waard om eens te kijken wat een dergelijke uitbesteding u kost en vooral: wat het u oplevert.

Meer tijd voor ondernemen, minder personeelskosten, minder zorgen?
Bij ons team van specialisten kunt u terecht voor alle vragen op het gebied van personeel- en salarisadministratie. Zaken die wij dan van u overnemen zijn bijvoorbeeld salarisverwerking, controlewerkzaamheden, archiveren en beheren van personeelsdossiers, periodieke aangiften van loonheffingen/pensioenfondsen en ziekte- en verzuimregistratie. Ook zorgen we voor de juiste toepassing van de geldende cao en wet- en regelgeving.

 
Vandeven_11.jpg

Onze Salaris- en Personeelsadministratie is er ook voor het:

  • Opstellen en controleren van arbeidsovereenkomsten;

  • Opstellen van beëindigingovereenkomsten;

  • Advies over arbeidsrechtelijke zaken;

  • Advies bij ontslagprocedures;

  • Opzetten van arbeidsvoorwaarden/personeelshandboek.

 

HRprtl

Wilt u de administratie van salarissen en personeel liever in eigen beheer houden? Dan heeft Van de Ven Accountants | Adviseurs een flexibele weboplossing voor uw bedrijf: HRprtl. Hiermee voert u eenvoudig uw eigen salaris- en personeelsadministratie. Dat heeft een aantal voordelen:

  • U kunt vanaf iedere gewenste plek, op ieder gewenst moment uw administratie inzien en beheren.

  • Daarnaast beschikt u over uitgebreide rapportagemogelijkheden en inzicht in belangrijke gegevens, en dat steeds helemaal actueel.